Általános Szállodai Szerz?déses Feltételek (ÁSZF)
- Általános rendelkezések
1.1. Az Általános Szállodai Szerz?déses Feltételek (továbbiakban ÁSZF) azt a szerz?déses tartalmat foglalják össze, melyek alapján a Hotel Balatonlelle Kft – Hotel Lidó – (8638 Balatonlelle, Móló sétány 2.), továbbiakban Szolgáltató) általánosságban elszállásolási szerz?dést köt Vendégeivel.
1.2. Egyedi feltételek nem képezik a részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki külön, speciális megállapodások kötését utazásközvetít?kkel, szervez?kkel, esetenként más-más, az adott üzletnek megfelel? feltételekkel.
2. Szerz?d? felek
2.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül a Szolgáltatónak adja le, úgy a Vendég lesz a Szerz?d? fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerz?déses felekké válnak (továbbiakban: Felek).
2.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetít?) adja le a Szolgáltatónak, az együttm?ködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetít? közötti megállapodás szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszer?en képviseli-e a Vendéget.
3. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
3.1. A Vendég szóbeli vagy írásbeli ajánlatkérésére a Szolgáltató minden esetben írásbeli ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldését?l számított 48 órán belül nem érkezik konkrét megrendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megsz?nik.
3.2. A Szerz?dés kizárólag a Vendég írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerz?désnek min?sül.
3.3. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerz?dés érték?.
3.4. A szállás-szolgáltatás igénybevételér?l szóló Szerz?dés meghatározott id?tartamra szól.
3.5. Ha a Vendég a meghatározott id?tartam lejárta el?tt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a Szerz?désben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati id? el?tt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
3.6. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató el?zetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
3.7. A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes el?írásoknak megfelel?en, a szoba elfoglalása el?tt igazolják. A szállodában bejelentés nélkül senki sem lakhat.
3.8. A Szerz?dés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
4. Az elszállásolás kezdete és vége /check-in; check-out/
4.1. A Vendégnek joga van a bérelt helyiségeket a megállapodás szerinti nap 14.00 órától elfoglalni.
4.2. A Szolgáltatónak abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a megállapodás szerinti nap 18.00 óráig, joga van arra, hogy visszalépjen a szerz?dést?l kivéve, ha kés?bbi érkezési id?pont került kikötésre.
4.3. Amennyiben a Vendég el?leget fizetett, a szoba (a szobák) legkés?bb a következ? nap 12.00 óráig lefoglalva marad (maradnak).
4.4. A Vendégnek a szobát az elutazási nap 11.00 óráig el kell hagynia.
4.5. A szálloda foglaltságának függvényében, térítés ellenében biztosítja a korai érkezés, illetve a kés?i elutazás lehet?ségét.
5. Az elszállásolás meghosszabbítása
5.1. A tartózkodás Vendég általi meghosszabbításához a Szolgáltató el?zetes hozzájárulása szükséges.
5.2. Amennyiben a Vendég a szobáját a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 11.30 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató el?zetesen nem járult hozzá, úgy a Szolgáltató jogosult a szobaárat egy további napra is kiszámlázni és ezzel egyidej?leg a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége is megsz?nik.
6. Árak
6.1. A szálloda mindenkori listaárai a szálloda halljában lév? információs táblán kifüggesztésre kerülnek. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott szállodai részlegen vannak elhelyezve.
6.2. A Szolgáltató a meghirdetett árait el?zetes bejelentés nélkül (például: csomagárak vagy egyéb kedvezmények okán) megváltoztathatja. Amennyiben a Vendég szállást foglalt és azt a Szolgáltató írásban visszaigazolta, úgy ezen a szállásáron a Szolgáltató már nem változtathat. A Szolgáltató aktuális árai a szálloda honlapján (www.hotel-lido.hu) találhatók.
A Szolgáltató legjobb ár garanciát alkalmaz. A garancia érvényesítésének alapfeltétele, hogy a vendégnek érvényes, visszaigazolt szobafoglalással kell rendelkezni. A kedvez?bb ár ugyanazon foglalási feltételek mellett érvényes, mint az szálloda által visszaigazolt. Ezen feltételek a következ?ek:
– Ugyanazon szállodára érvényes
– A foglalásban szerepl? érkezési és utazási id?pont megegyezik
– Azonos a vendéglétszám és a vendégek kora
– Egyforma a szobatípus és a szobák száma
– Az egyéb megrendelt szolgáltatások mennyisége és tartalma között nincs különbségAz árgarancia az alábbi ártípusokra nem vonatkozik:
– Nem nyilvános felületen (clubrendszer, corporate …) elérhet? árak esetén
– Aukciós weboldalakon elérhet? árak esetén
– Bármely partner által adott h?ségpontok felhasználása esetén6.3. A Vendég a szolgáltatások áráról mindig tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése el?tt a szálloda recepcióján.
6.4. Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA, IFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A közzétett árak tartalmazzák a törvényben meghatározott ÁFA-t, nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót, amit a helyszínen kell megfizetni. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többletterheket, el?zetes értesítés mellett, áthárítja a Szerz?d? félre.
7. Ajánlatok, kedvezmények
7.1. Az aktuális ajánlatok, kedvezmények a szálloda weboldalán kerülnek meghirdetésre. A meghirdetett kedvezmények mindig egyéni szobafoglalásra vonatkoznak.
7.2. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze semmilyen más kedvezménnyel.
7.3. A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos foglalás vagy rendezvények esetén, egyedi szerz?désben rögzített feltételeket állapít meg.
8. Gyermekkedvezmények
8.1. Gyermekek részére – a szül?kkel közös szobában történ? elhelyezés esetén – az alábbi szállás-étkezés kedvezményeket biztosítjuk:
– 0 – 2 éves korig 100%, amennyiben a gyermek elhelyezésér?l és étkezésér?l a szül? gondoskodik
– 2 – 12 éves pótágyra vonatkozó díjtétel kerül meghatározásra8.2. Pótágy elhelyezésére csak bizonyos szobatípusokban van lehet?ség.
8.3. Pótágy igényt a szolgáltatóval el?zetesen, a foglalással egy id?ben egyeztetni szükséges.
9. Lemondási feltételek
9.1. Amennyiben a szálloda ajánlatában más feltételt nem határozott meg, a lemondási és módosítási feltételek a következ?k:
– a visszaigazolt érkezés napját megel?z? 14 napnál korábbi elállás esetén a kötbér összege 5.000,- Ft, amely a befizetett el?legb?l kerül levonásra,
– a visszaigazolt érkezés napját megel?z? 8-14 napon belüli elállás esetén a kötbér összege a befizetett el?leg 50%-a,
– a visszaigazolt érkezés napját megel?z? 0-7 napon belüli elállás esetén a kötbér összege a befizetett el?leg 100%-a.
Amennyiben a Szerz?d? fél gazdálkodó szervezet (ideértve a gazdasági társaságokat, társadalmi szervezeteket, egyházakat, önkormányzatokat, önkormányzati intézményeket, állami szervezeteket és azok intézményeit, stb.), az elállás esetén esedékes kötbért akkor is a Szerz?d? fél/Megrendel? köteles a Szolgáltatónak megfizetni, ha a szállásdíjat egyébként a megrendel? nevében eljáró Vendég viseli közvetlenül.
9.2. Ha a Szerz?d? fél a szállás szolgáltatások igénybevételét el?legfizetéssel biztosította, és az érkezési napon nem érkezik meg (írásos lemondás nem érkezik), a Szolgáltató a Szerz?désben meghatározott mérték? megfizetett el?leg teljes összegét kötbérként érvényesíti. Ebben az esetben a szállást a Szerz?d? fél részére az érkezési napot követ? nap déli 12:00 óráig fenntartja, majd ezt követ?en a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megsz?nik.
9.3. Ha a Szerz?d? fél a szállás szolgáltatások igénybevételét el?legfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más, Szerz?désben foglalt módon nem biztosította, a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége az érkezési napon helyi id? szerint 18:00 órát követ?en megsz?nik.
10. Fizetés módja, garancia
10.1. A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethet? a helyszínen készpénzzel (Forintban vagy Euroban), a Szolgáltató által elfogadottként megjelölt bankkártyával, illetve átutalással.
10.2. Átutalás esetén – amennyiben a Szolgáltatóval kötött megállapodás másként nem rendelkezik – a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés megjelölt napja el?tt a szálloda bankszámlájára átutalni oly módon, hogy az adott összeget az érkezés napjáig a szálloda bankszámláján jóváírják vagy az átutalást a Vendég a számlavezet? pénzintézete által kiadott, az átutalás megtörténtét igazoló visszavonhatatlan nyilatkozattal igazolja.
10.3. Az egyéni szobafoglalás garantálása el?legfizetéssel lehetséges.
10.4. Egyéb fizetési módok a helyszínen: bakkártya, Széchenyi Pihen?kártya, szálloda által és / vagy szerz?dött partnere által kiállított voucherek.
10.5. Az Általános Szerz?dési Feltételek elfogadásával a Vendég tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató a fizetend? díjakról, illetve a vendégek által bármely jogcímen a Szolgáltató részére kifizetett összegr?l számlát állít ki.
A befizetett/befizetend? összegekr?l a számla kiállításakor a Szolgáltató a foglaláskor megadott adatokat veszi alapul.
Az itt megadott adatok (név, cím, szükség esetén adószám is) szerepelnek majd a számla „Vev?” rovatában. A számla kiállítása el?tt a Vendég kérheti a megadott adatok módosítását, ezt követ?en azonban a módosítás már nem lehetséges.
A Szolgáltató a végszámlát a foglaláskor megadott adatok alapján állítja ki.
Bár a Vendégnek lehet?sége van a foglalás pénznemét?l eltér? pénznemben fizetni, a számlát a foglalás eredeti pénznemében állítjuk ki (és nem a kifizetés pénznemében).
Foglalásonként csak egy számlát van mód kiállítani foglalásokat nem lehet számlázási célból több részre osztani. Amennyiben két vagy több vendég (vagy cég) nevére külön kiállított számlákat szeretne, úgy mindegyikük részére külön foglalást kell rögzíteni/végezni. Ugyanakkor a foglalásokon végzett kés?bbi módosításokat (pl. további szolgáltatások vásárlását) külön számlázzuk.
Ha bármilyen hibát észlel a számlával kapcsolatban, a probléma orvoslása érdekében a Vendég, illetve a számlán vev?ként megjelölt személy/cég küldjön elektronikus levelet a következ? címre: info@hotel-lido.hu
Célunk, hogy a jelzett észrevételt a bejelentést?l számított 15 napon belül kezeljük és visszajelezzünk Önnek.
11. A szerz?dés teljesítésének elutasítása, a szolgáltatási kötelezettség megsz?nése
11.1. A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra szóló Szerz?dést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
– a Vendég nem rendeltetésszer?en használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt;
– a Vendég a szobáját a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 11.30 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató el?zetesen nem járult hozzá;
– a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyeget?, sért?, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít;
– a Vendég fert?z? betegségben szenved;
– a Szerz?d? fél nem teljesíti a Szerz?désben meghatározott el?legfizetési kötelezettségét a meghatározott id?pontig;
11.2. Amennyiben a felek közötti Szerz?dés „vis major” okokból nem teljesül, a szerz?dés megsz?nik
12. Elhelyezési garancia
12.1. Amennyiben a Szolgáltató szállodája a Szerz?désben szerepl? szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezésér?l haladéktalanul gondoskodni.
12.2. A Szolgáltató köteles a szerz?désben szerepl? szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött id?tartamra – vagy az akadályoztatás megsz?ntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesít? szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli.
12.3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesít? szálláslehet?séget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerz?d? fél nem élhet.
13. A Vendég jogai
13.1. A szállás szolgáltatási szerz?dés megkötésével a Vendég jogosultságot szerez a bérelt helyiségek szokásos használatára, valamint az elszállásolási üzem szokás szerint és különösebb feltételek nélkül Vendégek használatára bocsátott létesítményeinek szokásos használatára, valamint a szokásos kiszolgálásra a kiírásnak megfelel? nyitva-tartási id?ben.
13.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás id?tartama alatt. A Szolgáltató ezen id?szakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyz?könyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
14. A Vendég kötelességei
14.1. A megállapodás szerinti díj megfizetése: a visszaigazolásban rögzített határid?ig, vagy a szállás-szolgáltatási szerz?dés befejez?désekor esedékes.
14.2. Abban az esetben, ha a Vendégek élelmiszert vagy italokat behoznak a szállodába, azok nyilvános helyiségekben történ? elfogyasztása tilos. A szálloda vendéglátó ipari egységeib?l ételt / italt szállodavendégeknek kivinni tilos.
14.3. A Vendégek által szálláshelyre behozott olyan elektromos készülékek üzembe helyezése el?tt, melyek nem tartoznak a megszokott utazási szükségletek közé, ki kell kérni a Szolgáltató hozzájárulását.
14.4. A szállóvendégek gépjárm?vei a mindenkori árlistán feltüntetett térítés ellenében parkolhatnak a fedetlen és nem ?rzött parkolónkban. A parkolóban elhelyezett gépjárm?vekben és az azokban elhelyezett tárgyakban keletkez? bármiféle kárért (ideértve például, de nem kizárólag: a gépkocsi feltörést és a gépkocsiban lév? bármely tárgy eltulajdonítását; a gépjárm? ellopását; természeti jelenség okozta károk) a Szolgáltató a felel?sségét kizárja. A szálloda a szobákban hagyott értéktárgyakért felel?sséget nem vállal, használják központi recepción elhelyezett értékmeg?rz?ket.
14.5. A parkolóban a KRESZ el?írásai szerint kell közlekedni. A gépjárm?vek megengedett sebessége 20 km/óra.
14.6. A szemetet a komplexum területén, illetve a szobákban elhelyezett szemétgy?jt? edényekbe kérjük kidobni. A szobából, illetve az épületb?l bútorokat kivinni, áthelyezni nem lehet.
14.7. A komplexum területén lév? eszközöket, berendezéseket szállóvendég kizárólag saját felel?sségére, használhatja, a kifüggesztett használati/kezelési útmutatókban leírtak kötelez? érvény? betartása mellett.
14.8. A nemdohányzók védelmér?l szóló 1999. évi XLII. törvény végrehajtása értelmében 2012. január 1-t?l a szálloda nemdohányzó létesítmény. Ennek értelmében a szálloda zárt helyiségeiben (kivéve a dohányzó szobákat), közösségi területein, valamint a szállodához tartozó teljes nyílt területen (beleértve a teraszokat, erkélyeket, parkolót, stb. is) tilos a dohányzás. A hivatkozott jogszabály betartására vonatkozó kötelességre felhívó jelzéseket a jogszabályban el?írt területeken a szálloda elhelyezte. A szálloda alkalmazottai jogosultak a vendégeket, valamint a szálloda területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni a jogszabály betartására, illetve a jogszer?tlen magatartás abbahagyására. A vendégek, illetve a szálloda területén tartózkodó bármely személy köteles a jogszabály betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére. Amennyiben bármely vendég vagy a szálloda területén tartózkodó egyéb személy jogsért? magatartása miatt a szálloda üzemeltet?jét az illetékes hatóság a hivatkozott jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy az üzemeltet? fenntartja magának a jogot, hogy az adott jogsért? magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítsa, illetve annak megfizetését t?le követelje.
14.9. T?z esetén a recepciót kérjük haladéktalanul értesíteni.
14.10. A szobákat és a szálloda közös használatú eszközeit, berendezési tárgyait közösen használó Vendégek a rendeltetésellenes használat során bekövetkezett károkozásért egyetemlegesen felelnek.
14.11. A szállóvendég által hozott t?zijátékhoz és egyéb engedélyköteles tevékenységhez a szálloda írásos hozzájárulása, továbbá a szállóvendégek általi hatósági engedélyek beszerzése szükséges.
14.12. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felel?ssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak feln?tt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.
14.13. A Vendégnek az ?t ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rend?rségi jegyz?könyv felvételéhez/rend?rségi eljáráshoz szükséges.
15. Állatok behozatala
15.1. A szállodába állatokat (kutya, macska) az árlistában meghatározott díjtétel ellenében lehet behozni. Vakvezet? kutyákat vendégeink díjmentesen hozhatják a szállodába.
16. A Szolgáltató jogai
16.1. Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerz?désben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.
16.2. A komplexum területén állandó felügyeletet biztosító portaszolgálat jogosult a ki- és belép? Vendégek ellen?rzésére, személyazonosságuk megállapítására, indokolt esetben a járm?vek kilépéskori átvizsgálására.
16.3. Szükség esetén a portaszolgálat jogosult a komplexum területén zajló forgalom irányítására.
17. A Szolgáltató kötelessége
17.1. A szerz?dés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatások az érvényes el?írások, szolgáltatás standardok szerinti teljesítése.
17.2. A Vendég írásos panaszának kivizsgálása és a probléma kezeléséhez szükséges lépések megtétele, azok írásban történ? rögzítése.
17.3. A szállodán belüli területen, valamint a teraszokon Vendégeink nyugalma érdekében 22.00 órát követ? id?szakban hangoskodni tilos, beleértve a szobák bels? tereiben történ? zavaró hangerej? televíziózást, zenehallgatást, valamint a hallban lév? hangos zenélést, melynek betartásáért a szállodai személyzet felel.
18. A Vendég betegsége, halála
18.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének id?tartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
18.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illet?leg a számlafizet?je részér?l; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megel?z?en igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelésekben, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
19. Az adatkezelés biztonsága
19.1. A honlapunkon lév? hírlevélre való feliratkozáshoz a név és e-mail cím megadása kötelez?. A Hírlevélre történ? feliratkozással a Felhasználó hozzájárul megadott adatai kezeléséhez. A Szolgáltató az adatokat mindaddig kezeli, ameddig azok törlését az érintett nem kéri.
19.2. A leiratkozás lehet?ségét minden hírlevélben egy közvetlen link biztosítja, illetve a weboldalon is van rá lehet?ség.
19.3. A megadott személyes adatok valódiságáért a Felhasználó felel.
19.4. A Szolgáltató az adatokat védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.
19.5. A Szolgáltató a szerver üzemeltet?ivel együtt gondoskodik az adatok biztonságáról.
19.6. A Felhasználó által megadott személyes adatokhoz kizárólag az adatkezel? munkatársai férhetnek hozzá. Személyes adatokat a megjelölteken kívül harmadik személyeknek az adatkezel? nem ad át.
19.7. A Szolgáltató harmadik fél részére személyes adatokat nem ad ki, csak az érintett el?zetes és kifejezett hozzájárulása alapján.
19.8. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató törvényi felhatalmazás alapján köteles a megkeres? hatóság részére személyes adatot kiadni, amennyiben annak törvényi feltételei fennállnak. A törvényen, hatósági vagy bírósági határozaton alapuló adatszolgáltatással szemben a Felhasználó nem emelhet kifogást.
20. A Szolgáltató kártérítési felel?ssége
20.1. A Szolgáltató felel?sséget vállal azért a kárért, amelyet a megszálló Vendég dolgainak elveszése, megsérülése vagy megsemmisülése folytán szenved el, abban az esetben, ha a Vendég a Szolgáltató által kijelölt, illet?leg általában erre rendelt helyen helyezett el, vagy amelyeket a Szolgáltató olyan alkalmazottjának adott át, akit dolgai átvételére jogosultnak tarthatott.
20.2. A Szolgáltató felel?ssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és Vendégeinek körén kívül es? elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.
20.3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a komplexum területén, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges Vendéget ért kárért, sérülésért a Szolgáltató felel?sséget nem vállal.
20.4. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felel?s, ha a dolgot meg?rzésre kifejezetten átvette, vagy a meg?rzésre átvételt kifejezetten megtagadta, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felel?sséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.
20.5. Nem felel továbbá a Szolgáltató a nem rendeltetésszer? használatból ered? károkért.
20.6. A Szolgáltatót abban az esetben sem terheli kártérítési felel?sség, ha a szálloda létesítményeinek rendkívüli vagy egészségügyi el?írások betartása végett elrendelt karbantartás idejére ezen létesítmények használata korlátozott vagy nem megengedett.
21. Titoktartás
21.1. A Szolgáltató a Szerz?désben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles a személyes adatok védelmér?l és a közérdek? adatok nyilvánosságáról szóló törvény szabályainak megfelel?en eljárni.
-
Vis major
22.1. Azon ok, vagy körülmény (például; háború, t?z, árvíz, id?járásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellen?rzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerz?désb?l ered? kötelességeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll.
23. A teljesítés helye és a felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
23.1. A teljesítés helye az a hely, ahol az elszállásoló szálloda található.
23.2. Valamennyi az elszállásolási szerz?désb?l ered? vitával kapcsolatban, a Szolgáltató vonatkozásában, érdemben és helyileg illetékes bíróság kerül kijelölésre.
23.3. A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.
24. A honlapunk látogatóinak adatai
24.1. A Szolgáltató az általa üzemeltetett weboldal látogatásakor sem a felhasználó IP címét, sem más személyes adatot nem rögzít. A weblap látogatása során szabadon és név nélkül biztosított a keresés. A Szolgáltató a név nélküli internetes látogatást kizárólag statisztikai célokra használja fel, internetes megjelenése optimalizálására, a rendszer biztonságának növelésére, a rögzített adatok nem tartalmaznak semminem? személyes adatot.
24.2. A Szolgáltató a Felhasználókra vonatkozó valamennyi adatot és tényt bizalmasan kezel, azokat kizárólag saját kutatás, statisztika készítéséhez használja fel.
24.3. A Szolgáltató nem vállalja a felel?sséget a már törölt, de az internetes keres?programok közrem?ködésével mégis archiválásra került, korábbi oldalaiért. Ezek eltávolításáról a keres?oldal m?ködtet?jének kell gondoskodni.
25. Hírlevelünk
25.1. A Szolgáltató az általa üzemeltett honlap hírleveleire feliratkozó személyeknek havonta akár több alkalommal is híreket, információkat és ajánlatokat tartalmazó online Hírleveleket és elektronikus direkt marketing üzeneteket (a továbbiakban: Hírlevél) kézbesít.
26. Adatvédelmi nyilatkozat
26.1. A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
A Szolgáltató tevékenysége során a felhasználók adatait a Szolgáltató az Adatvédelmi törvény értelmében kizárólag szerz?déskötési, számlázási, valamint saját reklámcéljaira használja fel.
A szállás-szolgáltatási szerz?dés megkötése esetén Ön elfogadja, hogy elolvasta és megértette a fenti feltételeket és szabályokat, és egyetért az azokban foglaltakkal. Az ÁSZF a kés?bbiek során módosulhat.
Érvényes visszavonásig.